tisdag 27 januari 2009

VÄLKOMMEN TILL BLOGGARKIVET!


Mellan oktober 2007 och januari 2009 så skrev jag bloggen En tankeläsares vardag. I slutet av januari 2009 fattade jag beslutet att stänga ner bloggen på obestämd framtid. Den tog helt enkelt för mycket tid och kraft att upprätthålla, energi som jag behövde lägga på andra projekt. Hellre att inte ha en blogg alls än en blogg som jag inte riktigt hinner med. 

Det är möjligt att jag senare, när jag får bättre med tid, kommer att återuppta En tankeläsares vardag igen. Tills vidare finns alla gamla inlägg kvar här, som ett arkiv över vilka tankar jag hade och vilka diskussioner som fördes under den här tiden.

Tills vi ses igen - so long and thanks for the fish.
Henrik Fexeus

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida