måndag 19 januari 2009

Bloggpaus!

Med en knapp månad kvar till deadline på nya boken så inser jag att jag inte kommer kunna sköta bloggen så som jag vill. Allt mitt fokus just nu går åt till boken och bloggen börjar bli mitt dåliga samvete - vilket också skapar sämre inlägg. Så ska det naturligtvis inte vara. Så fram till dess att jag skrivit klart boken (nån gång i mitten av februari) så trycker jag härmed på bloggpausknappen.

Jag släcker inte lyset och går hem helt och hållet. Jag kommer troligtvis fortfarande posta information på bloggen som jag tror kan vara av värde; eventuella datum för föreläsningar, boksläpp, osv. Men inget annat.

Om ni  vill, så tar jag upp bloggen i slutet av februari igen. Annars låter jag bli. Vi får se. Just nu har jag en bok jag måste få färdig. 

På återseende!

Kram,
Henrik

12 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Så klart att du skall skriva boken först och främst, men ZZZNÄLLA lägg inte ned bloggen.

Kram Helena

19 januari 2009 kl. 21:29  
Anonymous Anonym sa...

Så klart att du skall skriva boken först och främst, men ZZZNÄLLA lägg inte ned bloggen.

Kram Helena

19 januari 2009 kl. 21:29  
Anonymous Anonym sa...

Henrik strunta i oss i några veckor. Bli klar med boken du först.

19 januari 2009 kl. 21:55  
Blogger Linus Loquist sa...

Skit i boken och ta en öl med oss istället. Haha nejdå, lycka till med att avsluta boken. Jag hoppas dock att du fortsätter blogga efteråt. :)

19 januari 2009 kl. 22:06  
Anonymous Anonym sa...

Linus - gillar idéen om att han kan träffa sin blog-fans och ta en öl någon gång på krogen eller nått :D

20 januari 2009 kl. 00:19  
Anonymous Anonym sa...

Håller med resten här, fokusera på boken ett tag du men sluta inte med bloggen efter det!

20 januari 2009 kl. 08:49  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Klart du ska fortsätta med bloggen-om du känner för när boken är klar! Och det är inte bara för att jag PRECIS hade lagt upp din blogg som startsida på mitt nyinstallerade fungerande:>bredband (ja, jag vet, jag är hopplöst efter)
Än så länge har vi ju både underbara Hjärnstorm och din senaste braiga bok (eller tidigare dito)att njuta av. Du skriver inte bara om intressanta saker, utan gör det också också intresseväckande och roligt!
Och jag rekommenderar både tv-serien och böckerna varmt till ALLA, som verkar ha minsta intresse, ja och till några till som ännu inte visste att de har det...
Njut!
Itsmi

20 januari 2009 kl. 13:57  
Anonymous Anonym sa...

Håller med övriga! Självklart ska du skriva klart boken, men fortsätt blogga efteråt! Enda bloggen med vettigt och roligt innehåll!

20 januari 2009 kl. 14:28  
Anonymous Anonym sa...

Jabba! Du ska ju vara på Dieselverkstan och prata livsviktiga böcker den 4e februari fick jag just veta av en inititerad källa!
Då hoppas jag kunna komma ut ur garderoben och lyssna...

@Lisa

21 januari 2009 kl. 13:09  
Anonymous Anonym sa...

Gör klart boken, och fortsätt sedan blogga är du snäll... =)

/Fjant (Skriver exakt det jag vill)

21 januari 2009 kl. 18:38  
Blogger Harold Secombe sa...

Rouletten: vad var det där? "Sleight of hand"?

23 januari 2009 kl. 09:24  
Anonymous Anonym sa...

Klart vi vill att du ska komma tillbaka!! :)

26 januari 2009 kl. 15:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida