fredag 25 september 2009

Mer SinnesCirkus i Stockholm!


SinnesCirkusen är nu officiellt igång!! Jag vill tacka er alla som dök upp både på smygpremiären i Stockholm och den "officiella" premiären i Hässleholm.

Intresset var betydligt större än jag vågat hoppas; samtliga av de 600 platserna till smygpremiären på Vasateatern gick åt samma dag som de släpptes. Egentligen skulle showen inte komma tillbaka till Stockholm förrän i vår. Men jag fick dåligt samvete gentemot alla er som inte fick nån biljett. För ni var många. Och så kan vi givetvis inte ha det.

Därför ger jag två extra föreställningar på Vasateatern i Stockholm redan nu i höst, den 20 - 21 november kl 19:30. Biljetter köpes genom Vasateaterns biljettkassa eller på TicNet. Som vanligt är det först till kvarn som gäller!

Några röster från nätet om showen (så slipper jag skryta själv):
"Den här killen är helt sanslös!"
"Alla som får chansen borde gå och se detta. Jag var så impad att jag grät när det var slut. Så jävla bra var det. "

Vi ses i november!



3 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Åh va kul det låter! Tänk gärna på oss stackare på västssidan också.. Göteborg i vår kanske?

Tittade in här för att se om bloggen vaknat till liv igen, jag saknar den!

25 september 2009 kl. 12:58  
Blogger .V sa...

Jag vill också gråta! Kom tillbaka till Växjö :)

/Aida

29 september 2009 kl. 13:17  
Blogger Unknown sa...

Jag tycker du är helt grym, kom till Dalarna snälla :D


/ Amanda

http://www.forgrymd.blogg.se

19 oktober 2010 kl. 11:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida