tisdag 7 september 2010

GRID10

Japp, GRIDen är i full gång. Jill Sobule spelade just (hon som skrev och spelade in I Kissed A Girl innan Kate Perry gjorde en cover på den), sen var det jag och nu är det Alec Ross som pratar - han som satte Obamas kampanj på nätet. Det är så många extremt spännande och inspirerande människor att lyssna på här (som Margaret Stewart, som typ styr YouTube, eller Robert Gupta, en klassisk violinist som använder sin musik medicinskt, eller Elizabeth Gilbert, eller Martha Stewart, eller Magic Seth, eller...) så jag höll på att glömma bort att gå på scen när det var min tur. Jag har ingen humoristisk avslutning på det här. Men jag kan säga att Man blir väldigt ödmjuk när man ska prata om tankeläsning inför människor som förändrar både världen och liv dagligen. Såna som gör RIKTIGA saker.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida