måndag 30 augusti 2010

Aaaaahh

TV-serien av TWD från ABC ser väldigt lovande ut
Jag vet vad du tänker. Först säger jag att jag är tillbaka och sen så hör jag inte av mig på hela helgen. Eller, det tänker du förstås inte. Eftersom du har ett liv. Men du skulle kunna ha tänkt det. Sanningen är att jag har haft en helg heeelt utan jobb (vilket kändes både konstigt och ovant) och utan några spektakulära händelser att skriva om över huvud taget.
Med flit.

Ibland så kan det vardagliga vara fantastiskt. Jag har i stort sett bara suttit i min soffa, druckit nymalt kaffe, sett åttiotalsfilmer på tv, spelat Battlelore med barnen och äntligen läst klart femte delen i Robert Kirkmans fantastiska The Walking Dead. Och druckit lite mera kaffe. Det var min helg. Hoppas din var lika bra.

4 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Ja, det är trevligt att ha ett liv, speciellt om det får vara offline lite då och då. Under min härliga offline-helg trodde jag nästan att jag såg en ny bok från dig i bokhandeln...men det var det ju inte! Väldigt likt däremot, tyckte jag i a f. The BRO Code av Barney Stinson. Håller du inte med?

31 augusti 2010 kl. 08:01  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Jag får ofta höra att jag är lik andra. Oftast är det Henrik Ståhl, Neil Patrick Harris eller nån rysk konståkare (!). Vet dock inte om Stinson. Men det är nog inte jag som ska bedöma det. :)

31 augusti 2010 kl. 08:41  
Blogger Unknown sa...

Trodde det skulle stå att du var lik Neil Strauss, vilket jag nog hade haft svårt för att köpa. Precis som hans böcker... :P

31 augusti 2010 kl. 18:03  
Blogger PeoGyllix sa...

omslaget på alla får ligga. Riktigt lik Barney stinson... om man kollar snabbt. :P

31 augusti 2010 kl. 22:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida