onsdag 11 augusti 2010

Snart

Snart ute ur mörkret
Hej allihop. Jag ber så otroligt mycket om ursäkt för den stiltje som råder här på bloggen just nu. Det beror på att jag är i den absoluta slutfasen av den nya boken. Min deadline är på måndag. På måndag. Det är inte många dagar dit. (Nu kommer jag visserligen inte att hålla den. Men nästan. Säg inget till mitt förlag bara.)
Stort tack för att ni orkar vänta ut mig. Jag lovar att komma tillbaka med råge så fort det här är avklarat.
Jag ska dock försöka ta mig ut ur min grotta under några timmar redan nu på fredag. Då ska jag nämligen medverka i SVT:s direksända Demokratifestival i Göteborg. Jag och Elaine Bergqvist har fått i uppdrag att analysera de svenska partiledarnas retorik och kroppsspråk under valrörelsen. Det blir säkert kul.
Men just nu är det som sagt bara bokstäver som gäller. Vi hörs om några dagar!

3 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Jag har saknat dina uppdateringar men förstår att det är mycket jobb med boken.

Lovar att hålla hemlisen ;)

11 augusti 2010 kl. 12:33  
Blogger Unknown sa...

Det låter ju väldigt spännande, ser jag fram emot! :)

11 augusti 2010 kl. 13:54  
Blogger Karin sa...

Vet inte om jag är glad eller ledsen över att höra att "vuxna" kan ha deadlinesstress.Sitter själv med en hemtenta som inte vill skrivas och ska in på måndag....
Funderar dock på att göra detsamma och komma förbi Götaplatsen på fredag och kika lite...
/Karin

11 augusti 2010 kl. 14:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida