tisdag 20 juli 2010

Jag, en hyliker

"Fexeus födelse enligt den korrekta sideriska zodiaken", enligt Siwert. Som ni alla tydligt kan se.

Siwert Aldenryd är en "siderisk astrolog" som undersöker den ursprungliga zodiakens psykologi, enligt honom själv. På hans blogg har han ställt ett synnerligen noggrannt horoskop på undertecknad. Jag känner mig mycket hedrad. Tror jag. För som han själv skriver om sin blogg:

Nytillkomna utan förkunskaper kommer bara genom absolut uppmärksamhet på varje ledtråd i texten att kunna följa resonemanget.

No shit.

Men jag kan inte låta bli att bli imponerad över engagemanget. Tack Siwert för att du tog dig tid. Jag önskar bara att jag så smart att jag förstod vad det betydde.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida