onsdag 1 september 2010

Forum festar loss

Igår kväll var det fest på förlaget. Det är alltid intressant när ett femtiotal författare strålar samman eftersom flertalet av oss med största säkerhet har både en och flera bokstavskombinationer. Samtalen brukar kunna bli rätt intensiva. Som vanligt gick jag och min förläggare Adam hem absolut sist - och det var då jag kom på att jag glömt äta något under hela dagen. Mitt vanliga misstag. Det blev äggröra och ett tummat ex av Scott Pilgrim del 5 mitt i natten, för att sedan sova 4,5 timme innan barnen skulle rullas ut ur sina sängar, in i köket, och tvångsfrukosteras. (Jag är morgontrött men det är ingenting mot vad de är.) Så dagen idag har varit en smula ... skälvande. Tur att det bara är en gång om året, de här sakerna. Jag ser redan fram emot nästa år!

Maria Ernestam, Stefan Einhorn och Kjell Eriksson slår uppsluppet klackarna i taket. Jag menar det. Ni ska se dem när de är allvarliga. Men sen tog det fart ordentligt. Och jag slutade ta kort. Mer partybilder, bland annat på undertecknad, finns dock på Mats Strandbergs blogg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida