tisdag 12 februari 2008

X marks the spot

Jag borde verkligen vara hemma och steka pankisar nu. Istället står jag på ett blött fält och fryser. Mitt ute i ingenstans. Barnen hade nämligen hört ett svagt rykte om att det skulle ligga en skatt begraven här. Så då var det ju bara att hämta spadarna, utrustade med den något vaga instruktionen "skatten ligger mitt i". Hittills har vi inte hittat ett skit. Men dyker det upp nåt så räknar jag kallt med att dra mig tillbaka i ett liv av lyx och dekadens, finansierad av spanska dubloner. Gräv på, ungslavar!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hur slutade eran skatt jakt om man får fråga :D ?????

12 februari 2008 kl. 22:08  
Anonymous Anonym sa...

Mina barn, vad gör du med dem egentligen?!

12 februari 2008 kl. 22:43  
Blogger Maja sa...

Aha...! :)

13 februari 2008 kl. 11:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida