måndag 28 mars 2011

MEDDELANDE TILL ALLMÄNHETEN

6 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Ja nog är den tjock alltid, hade därför önskat ett minnes-band-bokmärke-snöre (vadhettere?). Fast det är såklart väldigt strategiskt, att vi med våra mentala superkrafter själva ska minnas vilken sida vi var på. ;)

(Blev btw riktigt stolt över att du tackat nej till att medverka i Fenomen, som var ett pinsamt dåligt program.)

29 mars 2011 kl. 07:11  
Blogger Charlotta sa...

Jo du, måste nog skaffa den där boken. Har de tre andra, så det är nog bara att inhandla nummer fyra - så jag får många timmar intressant läsning. :)

Inbillar mig att det var med hjälp av "Konsten att läsa tankar" jag lyckades få min nuvarande pojkvän, så tack för att du är författare.

29 mars 2011 kl. 08:36  
Blogger Unknown sa...

Du är så grym! Haha :)

29 mars 2011 kl. 11:05  
Blogger Norco sa...

Haha helt lysande! xD Jag vill springa och köpa den nu men... jag fyller år på lördag så det är väll lika bra att öppna den ur ett paket ;-P

Lotta: Högst intressant, jag har fått samma "inbillning" själv. Det roligaste kalt lärt mig är hur roligt det kan vara att avsluta min flickväns meningar.

Lotta sa det bäst, tack för att du är en författare Henrik ^_^

29 mars 2011 kl. 12:46  
Blogger Nina sa...

Boken är på väg hem till mig. =)

29 mars 2011 kl. 20:50  
Blogger Åsa sa...

underbart! tror jag tar och köper den till mig själv som en tidig julklapp!

30 mars 2011 kl. 19:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida