söndag 27 mars 2011

Ute (redan) nu!

Mysteriet med det till synes flexibla utgivningsdatumet för Konsten Att Få Mentala Superkrafter är löst. Det officiella datumet är den 6 april. Men butikerna får in boken ca två veckor tidigare, för att få upp den på hyllorna. En del är snabbare med det, och kan därför börja sälja den tidigare. Vilket är helt ok. Andra är lite långsammare och får inte ut den förrän senare. Den här gången var t ex Akademibokhandeln långsammare. Medan Bokia var supersnabba och har redan fått ut den i hyllorna. Så om du inte kan vänta, lokalisera närmsta Bokiabutik! Där står 560+ skinande nya sidor oxh väntar på dig.

5 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Jotack, jag blev lite förvånad när jag hittade boken på ett bord i min lokala bokhandel här i lilla Härnösand igår lördag.
Så det blev att inhandla ett exemplar.

Dock får den stå i bokhyllan tills efter att jag läst ut det ännu bättre bokfyndet jag gjorde igår. 124kr för serien Rockys samlade verk 1998-2008. 750 underbara serie-sidor.

27 mars 2011 kl. 22:06  
Blogger PeoGyllix sa...

*springer mot bokhandeln*

28 mars 2011 kl. 18:16  
Blogger ellen sa...

Ja, jag blev lite förvånad när jag fick se den stå placerad i mitten av bokhandeln i helgen.
(Lite sur också, eftersom jag förhandsbeställt den men inte fått hem den än.)
Men idag skickade de iväg den, så snart så.

28 mars 2011 kl. 23:08  
Blogger Christina Johansson sa...

Hur lätt är det att läsa boken en timme i taget? Jag vill bara läsa mer och mer. 

30 mars 2011 kl. 15:38  
Blogger taha sa...

Jag fick min bok igår på onsdagen 30 mars 1 vecka innan den "egentligen" skulle släppas och jag har cdon.se att tacka det för. Har köpt dina samtliga böcker därifrån och dem har ALLTID kommit hem till mig 1 vecka innan dem släpps. Jag han läsa 10 sidor innan jag bestämde mig att ta mig igenom boken sakta men säkert och just nu sitter jag på jobbet och längtar att få åka hem och läsa vidare. Den är helt fantastisk hittills och hoppas jag blir mera "vaken" när jag har läst klart allting. Förresten Henrik, kommer du att vara vid någon bokhandel nån gång på premiären och ha tillfälle att träffa dina läsare och signera böcker ?

31 mars 2011 kl. 09:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida