onsdag 23 mars 2011

Shhhh

Den här veckan är det fullt ställ med tv-inspelningar varenda kväll. Det är ett nytt program som jag tyvärr inte får berätta vad det heter, vad vi gör eller vilka som är med. Jag trodde jag fick det, eftersom både programmet och bilder på medverkande redan har figurerat i tidningarna. Men det fick jag visst inte. (Därav ett antal snabbt borttagna blogginlägg som skrivits tidigare i veckan.) Ni som läste dem kan gärna glömma bort vad ni läste. I alla fall i någon veckor. Shhhhh.....

1 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Äsch då. Jag brukar kolla din blogg nästan varje dag, men nu har det varit mycket att göra några dagar så har inte hunnit. Upptäckte att du tagit bort inlägg. Synd jag inte hann läsa dem ;) Jag fyller snart år och har då önskat mig din nya bok, det ska bli spännande att få läsa! =) /Sofia i Umeå (med den vita mössan)

23 mars 2011 kl. 17:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida