torsdag 9 december 2010

Jag på Magic Bar

Imorgon fredag 10/12 samt lördag 11/12 gör jag ett speciellt framträdande på Magic Bar i Stockholm. Jag lovade redan innan sommaren att jag skulle besöka dem innan året var slut, så det är hög tid nu!
För er som inte vet: Magic Bar är en restaurang som regelbundet har magiska scenuppträdanden samt trolleri vid borden. På fredag och lördag uppträder, förutom jag, också trollkarlen Axel Adlercreutz.

Av självklara anledningar så kommer jag inte att göra SinnesCirkus på fredag (eftersom det kräver 3 timmar och en hel teater) utan det här blir nåt ... helt annat. Vad vet jag inte än. Men om du inte vill vänta till SinnesCirkus i Stockholm i februari, eller redan har sett SC men kanske vill få vissa saker en smula förklarade för dig, eller bara vill ta ett glas vin i baren, då vet du var jag finns i helgen!

Axel och jag kliver på klockan 21.

PS. Adressen är Karlavägen 6 - vägg i vägg med teatern Maxim på Karlaplan.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida