lördag 4 december 2010

Bättre

Jag insåg först nu att jag faktiskt blev klar med mastodontboken i onsdags. Har inte riktigt hunnit tänka på det förrän nu. Och sanningen är ju att den aldrig kommer vara så bra som den är nu - innan nån har läst den. (Tycker ni inte om den får ni skylla på min redaktör och förläggare som släppt igenom den.) Så idag firar vi med champagne. Medan vi kan.

Bartendern sa för övrigt just nåt väldigt kul: "Förlåt, men du är bara så väldigt lik Henrik Fexeus."

Heh. Jag har hört att jag liknar allt från Barney Stinton till ryska konståkare, men den var ny.

3 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Jag var bara tvungen att hålla med om att du ser ut som barney stinton!

Men grattis till din färdiga bok.

MVH

5 december 2010 kl. 15:38  
Blogger Unknown sa...

HAHA, vad svarade du när bartendern sa att du liknade Henrik Fexeus då? ;)
Hittade åt din blogg för att jag googlade ditt namn, hade tänkt kolla efter dina böcker till ett bra pris någonstans. Har bläddrat lite i "alla får ligga" hos en kompis, men efter att ha sett dig här i Umeå i onsdags så blev jag helt såld.
Det var jag med den vita mössan som fick komma upp på scen och säga vad folk hade ritat för teckningar. Det var roligt att få komma upp själv på scen, just för att då kände man ju verkligen själv att det hände på riktigt och att du inte hade "lejt" mig ;p

6 december 2010 kl. 00:47  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Hej Sofia! TACK för hjälpen i Umeå!

6 december 2010 kl. 01:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida