onsdag 24 november 2010

Gäääsp

Jisses vad tidigt klockan ringde i morse. 04:50. Jag ska nämligen till Falun idag och föreläsa hela dagen, och tåget gick klockan 06 på morgonen. Det blir ett välkommet avbrott i korrarbetet. Fast boken är givetvis med på tåget; här är vi effektiva. Och så är jobb ett bra sätt att se till att jag inte somnar.

Det där är en intressant sak med att föreläsa. Dagens första föreläsning börjar 10:00. Då kommer folk i publiken vara lite lagom morgonsega, första koppen kaffe är förmodligen just upphälld. Men själv har jag varit igång i över fem timmar och på väg att bli lite slutet-på-dagen-mosig. Snacka om att matcha olika energinivåer! Riktigt, riktigt spännande blir det sen fram emot eftermiddagen...

Min bloggturné går också vidare. Bokusbloggen är över för min del men nu gästar jag sen igår på Boktipset.se istället. Jag hade tänkt skriva nåt bra och snöigt där nu på morgonen men tåget har inte internet (och jag kan inte lägga upp det från telefonen, som det här) så det får bli senare ikväll. Jag ville bara ge er en heads up redan nu, så kan ni spana in Boktipset, se vad det är och värma upp det lagom till att jag kommer dit. Ses om ett tag!

4 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Vad är det för sorts föreläsningar du har när du åker runt ?

24 november 2010 kl. 10:24  
Blogger ak sa...

Hej Henrik.
Jag vill tacka för en jättebra och rolig föreläsning i Falun idag. Jag driver själv en butik och tycker föreläsningen var intressant och nyttig.
Mvh Anna-Karin
AK´s Feskeboa

24 november 2010 kl. 18:30  
Anonymous Anonym sa...

har du någon föreläsningen i stockholm som man kan gå på?

24 november 2010 kl. 23:11  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Jag föreläser väldigt sällan nu för tiden, utan koncentrerar mig på skrivandet och SinnesCirkus. De föreläsningar jag gör är bara för företag och organisationer. Tidigare föreläste jag dock även offentligt under några år och det är möjligt att jag kommer göra det igen i framtiden. Men inte just nu.

25 november 2010 kl. 00:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida