söndag 10 oktober 2010

Saker för barn

Idag bär det av hemåt. Måste hinna packa om väskan innan det är dags fara igen om två dagar. I morse tog jag i alla fall en promenad i Sundsvall på gator jag inte gått tidigare. Då såg jag den här affären. Skylten ljuger inte. De har ett gediget sortiment av "lustiga" t-shirts och souvenirer, ett lika gediget sortiment av sexleksaker ... och barnvagnar.

Antingen är det en lysande affärsidé som snart kommer sprida sig genom hela landet. Eller så är det en osannolik front för en helt annan verksamhet. Det tredje alternativet är att det är nån som beslutat sig för att öppna en affär och sälja just sånt som de själva gillar och struntar i vad folk säger. Oavsett vilket det är så har det min största respekt.

Så länge jag får en pruttkudde på köpet med min Emmaljunga.

1 kommentarer:

Blogger Carro sa...

Haha! Ja det där är en lite udda affär. Lite som om Fru Buttrick skulle gått och blivit mamma.

10 oktober 2010 kl. 18:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida