måndag 4 oktober 2010

Genrep

Imorgon så är det premiär och turnéstart med buller och bång, men ikväll är det genrep. Tanken var ju att jag skulle ha dragit igenom föreställningen några gånger i lördags innan genrepet, men tekniken upptog all vår tid i helgen. Så ikväll är det första gången, sen i våras, som jag framför det mentala schackspel som är SinnesCirkus på scen. Inför en modig genrepspublik på 200 personer. Det kan verka en smal sak att bara plocka upp en föreställning ur malpåsen, damma av den och sen köra som inget har hänt. Men det är det inte. Speciellt inte om man som jag hela tiden ska in och peta och förbättra. Mycket är nytt "under skalet" inför ikväll. Och därmed otestat. Det är inte utan att man är lite pirrig. Men det ska bli väldigt kul att se er alla igen.

4 kommentarer:

Blogger Maria sa...

Hej!
Jag har riktigt klantat mig och missat att hämta ut mina 2 biljetter i tid! Nu är det slutsålt på Ticnet, då är det kanske kört, eller vet du någon annanstans man kan få tag på biljetter? Åh, så glad jag skulle bli då. Men jag famlar väl efter halmstrån, lite desperat....

4 oktober 2010 kl. 17:11  
Blogger Maria sa...

Hej!
Jag har riktigt klantat mig och missat att hämta ut mina 2 biljetter i tid. Nu är de slut på Ticnet. Finns det något annat sätt att få ta på biljetter till imorgon 5/10. Antar att jag famlar efter halmstrån här, lite desperat....men man kan ju pröva.

4 oktober 2010 kl. 17:18  
Blogger Unknown sa...

Då får man kanske se lite nya tricks när du kommer till Etuna :-) Jag såg en av dina första Sinnescirkus shower som var jäkligt bra :-)

4 oktober 2010 kl. 17:46  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Maria, är de slut så gissar jag att det är slut. Men du kan ju alltid kontakta biljettkassan på Dieselverkstaden direkt. De kanske har några över.

Magnus, det är nog ungefär samma nummer. Men lite skarpare. :-)

5 oktober 2010 kl. 00:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida