torsdag 30 september 2010

Äldre


Well, så har det gått några dagar igen. Jag har mest pillat med SinnesCirkus för att få föreställningen på fötter, samt sett över den för att hitta vad jag skulle kunna göra ännu tuffare den här gången. För en gångs skull har det inte varit överstressigt (enbart på grund av det faktum att jag lämpligt "glömt bort" att min redaktör - hej John! - står och stampar och vill ha tillbaka korret på nya boken), så jag har till och med unnat mig sovmorgon. Tittat lite på tv. Läst Jack Kirby. Gjort en intervju för en tidning i Kina. Sådär som man gör. Jo, och så har jag hunnit bli äldre också. En dag enligt mig, men ett år enligt kalendern.

Det här är inte min tårta. (Har inte ätit någon i år.) Men tänk om det vore. Vi säger att det är det. Grattis till mig, låt er väl smaka!

4 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Grattis på födelsedagen!

Och nu är det bara tre veckor kvar till Sinnescirkus i Skövde, ser så grymt mycket fram emot det!

30 september 2010 kl. 16:06  
Blogger Tess sa...

Grattis! Vad det nu är man gratulerar till, att man klarat sig så här långt i livet?

30 september 2010 kl. 17:51  
Blogger Christina Johansson sa...

Grattis på födelsedagen... =)

30 september 2010 kl. 20:39  
Blogger Unknown sa...

Grattis! :D

(jag hann med en knapp timmas marginal)

30 september 2010 kl. 23:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida