lördag 2 oktober 2010

Entré vänster

Idag är det repdag - den ENDA repdagen - på scen inför turnén. Ny teknik, ny tekniker, nya körscheman, det är mycket som ska hinnas med idag. Och föreställningen har också vuxit. Förra hösten var det bara jag och min röda väska (den på bilden) som åkte land och rike runt. Men nånting hände under vårens föreställningar i Stockholm. Nu behövs plötsligt en hel blå bil för att få plats med showen. Tur att jag har med mig Mats, som kan allt det där tekniska. Men den röda väskan, den är fortfarande med. Fattas bara annat. Ses snart!

5 kommentarer:

Blogger Yuki2252 sa...

På tisdag gäller det =D
Vet du när de kommer börja släppa in folk?
Och lycka till ^_^

2 oktober 2010 kl. 09:48  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Jag har faktiskt ingen aning, men det brukar vara 15-20 min innan föreställning, tror jag.

2 oktober 2010 kl. 10:46  
Blogger Unknown sa...

Får inte riktigt kläm på alla ställen, kommer den hållas nära Göteborg någon gång? :)

2 oktober 2010 kl. 15:10  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Japp - i mars 2011 kommer det vara flera föreställningar i Göteborg!

3 oktober 2010 kl. 12:34  
Blogger Unknown sa...

Yes vad härligt, då ses vi förhoppningsvis där! :)

3 oktober 2010 kl. 15:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida