På kändisfronten intet nytt
När det inte går att använda ord som "naken", "chock", eller "sex", så gissar jag att skvallertidningarnas bästa lösnummersäljare är att kunna skriva att ett kändispar har gjort slut. (Det eviga recyklandet av paret Beckham bevisar detta.) Det näst bästa borde vara att kunna avslöja att nån har blivit tillsammans. Sen är det en fallande skala: att det knakar i en relation är inte lika vasst men säljer nog det med.
Men det här? "Är inte lika kär längre!"???
- Stoppa pressarna!
- Vadå, är hon inte kär längre?
- Jodå. Men inte LIKA kär!
- Å herregud! Håll förstasidan!
Det måste ha varit en lugn vecka. Och veckans Hänt Extra borde få nån slags pris för rekord i journalistisk irrelevans.
2 kommentarer:
Är inte hela skvallerpressen journalistisk irrelevans? :P
haha klockrent! säljer nog som smör...
Skicka en kommentar
Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]
<< Startsida