fredag 10 september 2010

Fredagsutflykt

Idag ät jag på väg till Örebro för att föreläsa på sjukhuset där. Det här året är så extremt fullt av tv, bok och turné, så jag hinner bara med ett väldigt begränsat antal vanliga föreläsningar. Det är inte mer än en handfull. Men den här är en av dem. Och eftersom jag gör det så sällan blir det liksom nytt för både mig och dem. Jag tror att det är bra.
Men jag föreläser inte förrän i eftermiddag och det kommer vara en solig, fin dag i Örebro. Nån som vill äta lunch?

5 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Säg till När du har en föreläsning i Etuna nästa gång så kan vi luncha och prata om Derren Brown.
Har du sett det senaste han gjorde ?
Om du inte har tillgång till UK 4od som de flesta inte har om man bor i Sverige :-( så finns det på youtube google på Derren Brown Hero at 30000 Feet det är 2 delar tror jag.

Ha de bra !

10 september 2010 kl. 10:17  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Det känner jag inte till. Intressant. Jag ska fråga honom om det när vi ses på måndag.

10 september 2010 kl. 10:25  
Blogger Unknown sa...

Ska du träffa han i Uk eller i Sverige ?

10 september 2010 kl. 10:27  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Nä, hemma hos honom. London.

11 september 2010 kl. 11:40  
Blogger Unknown sa...

Coolt inte lite avundsjuk :-)

(Fick du mailet visste inte om du använder den adressen längre ?)

11 september 2010 kl. 16:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida