fredag 19 mars 2010

SmålandsPosten tar ton


SmålandsPosten ger kampen en välbehövlig röst. Eller? Det här är så roligt så jag gråter. Det finns så mycket fint här, så mycket, allt ifrån "ungdomar som vill leva i otukt" till att bögar tydligen fortfarande är förbjudna enligt lag, till att gay är samma sak som pedofil, till det konsekventa och regelbundna användandet av ordet "homosex". Jag vill inte avslöja för mycket. Läs själva istället. Men M-J Johansson måste ha fyra barn som är mycket stolta över sin mor.
Själv tänker jag från och med nu klä mig i kroppsnära latex på alla smålandsgig, bara utifall fru Johansson skulle dyka upp.

2 kommentarer:

Blogger Bebsan sa...

Hej! När jag läste detta tänkte jag att det är på skoj....man vill provocera... inte kan man tro på detta idag.?!

19 mars 2010 kl. 16:43  
Blogger Janelle Lollipop sa...

Ja, nu när jag ändå är i kommentar-tagen! Ok, jag är från Småland men har då missat denna underhållande tidsskrift. En sån quinna!! Vilken personlighet att göra en härlig karaktär på...kanske skulle be henne skriva en fortsättning och börja turnera med som monolog....

Jag tycker att du ska hoppa i latexen redan till på måndag i Linköping, så får vi som kommer vara där lite extra valuta för pengarna!!

a

19 mars 2010 kl. 23:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida