torsdag 18 mars 2010

Över tio (igen)

Vilken vecka. SinnesCirkus i söndags, Petra Mede Show för TV3 i tisdags och SinnesCirkus igen igår onsdag. (Tack till alla som var där! Det var fantastiskt kul!) Idag spelar jag in Efter Tio med Malou som ska sändas på TV4 imorgon fredag. Håll utkik. Som vanligt har jag lovat att hitta på nåt hyss, så nu har jag tre timmar på mig att komma på vad det blir för något.

Imorgon sänds förresten också intervjun som Stefan Einhorn gjorde för Kunskapskanalens program En Bok En Författare. Klockan 19:00 tror jag att det går.

Och på söndag är det SinnesCirkus i Stockholm igen, innan jag drar till Linköping för ett gästspel med showen på måndag. Jag börjar ärligt talat få lite ont i kroppen - och knoppen.

Det är svårt att tro att jag egentligen sitter och skriver på min bok just nu.

Men jag klagar absolut inte, om nån trodde det. Man får nämligen äta så mycket kakor man vill när man är gäst i tv. Så jag brukar komma två timmar innan de behöver mig. Konkurrensen om Ballerina Kladdkaka är stenhård.

1 kommentarer:

Blogger Vapendragaren sa...

Ta det lugnt Henrik, annars kommer du hamna i kista snart... (O då menar jag inte orten)

18 mars 2010 kl. 20:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida