tisdag 9 mars 2010

Oscars


Trötta på oscarsgalan än? Om inte så kommer här trailern på filmen som gör alla framtida galor meningslösa: A Trailer For Every Academy Award Winning Move Ever. Jag bara var tvungen att dela med mig.

Om du har alldeles för mycket tid över, så var den ovanstående filmen gjord av de här killarna: Britanick Comedy. Det finns massor av annat godis på deras egen sajt att slå ihjäl en tisdag på kontoret med. (Trailern är dock i större format i den första länken än vad den är på deras egen sajt, därav en annan adress.)

2 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Hej

Jag läser just nu din bok "När du gör som jag vill" med stor behållning. Jag var även och lyssnade på dig på Bokmässan i Gbg i höstas. Jag undrar hur det kommer sig att du är så intresserad av det här med påverkan och tankeläsning? Själv intresserar jag mig för ämnet eftersom jag är uppväxt med stark religiös indoktrinering och att det har varit/är en lång process att tänka och känna "själv".

9 mars 2010 kl. 22:13  
Blogger Janelle Lollipop sa...

Klockrent, ska kolla in deras andra material oxå!! a

11 mars 2010 kl. 10:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida