onsdag 24 februari 2010

Mera radio!



Nu är det dags igen! Imorgon torsdag ska jag leka med Vakna-gänget på The Voice kl 07:25. Precis efter det hoppar jag in till Jesse&LoognaVinyl 107 klockan 07:50. Så oavsett vilken station som är din favorit så kommer jag förhoppningsvis vara där! Jag kommer dock vara duktigt mör eftersom det är SinnesCirkus ikväll så vi får se hur det går. Det blir kanske de som får läsa mina tankar, för omväxlings skull.

Förra veckan såg det i alla fall ut såhär hos Pär&Gry på Mix Megapol, när jag var där och läste praktikant-Rebeccas tankar. Mer bilder från övningen med Rebecca finns här. Jag försökte också manipulera Rockklassikers OS-maratontittare som stirrat på TV i ett helt dygn och vars hjärnor var lagom möra. Men tre vuxna sportkillar som suttit instängda på 4 kvm i ett dygn behöver egentligen inte mer hjärnknådning. De behöver Air Freshener.

4 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Hmm, vet inte om det andra kom fram, internet muppade sig :P men iaf, lycka till ikväll, hoppas det går jättebra, jag kommer vara där och titta och är sjukt pepp inför det! :D :D

24 februari 2010 kl. 16:13  
Blogger Linnea sa...

Hej Henrik!

Jag skulle sett Sinnescirkus i helgen, gav min syster biljetter i julklapp och hade verk-li-gen laddat inför detta i månader. Men så kom snön och alla tåg blev inställda så jag kunde inte ta mig till Stockholm.:( Nu hoppas jag innerligt att våren kommer innan föreställningarna tar slut...

Hälsningar Linnea

24 februari 2010 kl. 18:14  
Blogger Janelle Lollipop sa...

"Sång, dans och lite naket"!!!! Ojojoj...kanske skulle se den däringa showen ändå. Jag noterade dock att ni i programmet sa att det under våren är föreställningar endast i Stockholm. Enligt Ticnet kommer det sitta ett antal personer i Linköping i Mars och vänta på att bli bortkollrade av Henrik Fexeus.(Bara så du inte glömmer bort dom.) japp...om en halvtimma ska jag ha superkoll på ämnet "makt"...blev lite sen läsning igår, hoppas att min teflonhjärna inte lagt av helt...

25 februari 2010 kl. 08:55  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Linnea - jag såg era tomma platser i mitten på andra raden. Dumma dumma SJ.

Janelle - Det stämmer, 22 mars i Linköping. Slarvigt av mig att inte nämna det. Det har varit en lite körig morgon...

25 februari 2010 kl. 11:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida