lördag 13 februari 2010

Dagens kärlekssignering


Naturligtvis är vi författare inte sämre än att vi skamlöst drar nytta av att det är Alla Hjärtans Dag imorgon. (Varför är det bara Interflora som ska få tjäna på det?) Så idag pratar jag om Alla Får Ligga och signerar i Sollentuna Centrum.
Klockan 14:30 och 15:30 är det dags, på Espresso House (pratet) och Akademibokhandeln (signeringen). Däremellan så är det Elizabeth Gummessons tur med Svartsjukeakuten.
Ett komplett kit inför imorgon, med andra ord!

3 kommentarer:

Blogger Norco sa...

Synd att jag är i fel stad och redan har planer ;) Jag saknar fortfarande Alla får ligga för att göra min lilla samling komplett. Dock så tycker min flickvän att jag inte behöver den, vilket är förståeligt.

13 februari 2010 kl. 15:43  
Blogger Janelle Lollipop sa...

Efter som du och fru/fröken Gummesson befinner er en lite för lång bit bort försökte jag kompensera det med att titta på nya filmen Valentines Day.....är inte riktigt säker på om det gjorde tricket. Såg du Malous program i torsdags? Hämtade de in herr Crafoord vid ditt bortfall eller skulle han måhända bara sjunga egentligen? Jag såg bara början men jag kunde inte riktigt sympatisera med alla hans åsikter och teorier. Nämen, lite melodifestival på det! a

13 februari 2010 kl. 20:01  
Blogger Fotograf Annie sa...

Tack för att du/ni kom förbi oss i Sollentuna C och berättade om era böcker och signerade er. Jätteintressant. Det ger så mycket att höra er som författare berätta om era böcker, det engagemang ni har gör det enklare att sälja boken och för oss som säljare att sedan sälja boken. :)

13 februari 2010 kl. 22:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida