onsdag 3 februari 2010

En bok, en författare + en till

Stefan Einhorn - nu ännu snällare?

Idag ska jag vara gäst i ett avsnitt av SVT:s program "En bok en författare". (Vi spelar alltså in idag, jag vet dock inte när det ska sändas.)
Meningen är att jag ska intervjuas ostört i en halvtimme om min första bok, "Konsten att läsa tankar". Men intervjuaren är inte deras vanliga programledare utan Stefan "Konsten att vara snäll" Einhorn, som själv har ett stort antal böcker under bältet. Han har skrivit betydligt mer än mig och nu senast var det "Vägen till vishet" som härskade på topplistorna i höstas.
Jag är väldigt nyfiken på vart det här samtalet kommer att ta vägen nånstans. Hur det blev kommer ni kunna se snart i en ruta nära er.

1 kommentarer:

Blogger Sir.mimic sa...

För 2 veckor sen stod jag i kön på Willys, kvinnan framför mig hade mkt varor på bandet så slängde blickar på pocket-bokstället bredvid mig. Började läsa din "konsten att läsa tankar" (för att framsidan såg så hård ut?)...
Fastande direkt och har nu läst din "när du gör som jag vill" och "alla får ligga"... oerhårt svårt att lägga ifrån sig dem...
så ville i all enkelhet bara säga till dig att du skriver oerhört fängslande och om mkt intressanta ämnnen...

Människan, vi är allt rätt roliga..

Tack

3 februari 2010 kl. 19:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida