måndag 8 februari 2010

Kunskapskanalens Skavlan?

Sådär, då är jag tillbaka igen. I fredags inledde vi arbetet med tema-TVprogrammen för Kunskapskanalen. Jag ska erkänna att jag är lite nervös. Programmet sänds inte live, men det kommer spelas in som om det vore live. Det vill säga, inga omtagningar och inga överbandningar så man kan klippa bort det dåliga. Allt som filmas kommer visas. Och det är inget kort program heller; jag har hela nittio minuter på mig att glömma mina frågor eller bli förvirrad över att det sitter en liten människa i örat på mig och ropar. Tisdag till torsdag så förbereder vi nu och på fredag spelar vi sedan in det första avsnittet. Det ska bli intressant. Allra minst.

1 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Jag tror du blir större än Skavlan!

8 februari 2010 kl. 21:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida