onsdag 10 februari 2010

Bakom kulisserna


Programmets demonproducent Niklas Hyland provsitter programledarstolen för att kontrollera så jag inte kan dumma mig.

Det ser kanske inte så glamoröst ut nu. Men vänta bara tills det är klart.

Idag är jag på besök i studion där vi ska spela in på fredag. Det känns märkligt eftersom jag är van vid att spela in antingen utomhus på gator och torg, eller i riggade miljöer där vi låtsas att miljön är nåt annat än vad det ser ut att vara. Men den här gången är det helt på riktigt, hela vägen. En hel studio bara för mig. Och gästerna också förstås, ja. Glömde dem. Det är ju bara tolv gäster och en artist i programmet. Tur att man är bra på att komma ihåg namn.

Äntligen min tur att sitta i programledarstolen. Jag tror jag kommer sitta kvar här och övervaka arbetet under resten av förmiddagen. Kanske också lunchen, eftermiddagen och större delen av kvällen. Vad är det för poäng att ha en tron om man inte utnyttjar den?

1 kommentarer:

Blogger Janelle Lollipop sa...

Grattis, eget TV-program! Sitter du kvar i stolen fortfarande?! Hoppas du tog med dig proviant. Ha det så angenämt med männen i soffan imorgon. ta a

10 februari 2010 kl. 23:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida