måndag 15 februari 2010

Cirkusen är tillbaka! Vinn biljetter!!!

Min blygsamhet gör att jag helt och hållet tänker citera pressmeddelandet. Men på onsdag smäller det:

Succéföreställningen SinnesCirkus är tillbaka!

Henrik Fexeus och Henrik Hjelt har samarbetat inför vårens spelperiod av SinnesCirkus. Och onsdagen den 17 februari är det dags för nypremiär på Intiman. Så du som inte hann få biljetter till de tre föreställningarna på Vasan i november har en ny chans nu!

Föreställningsdatum: 17, 21, 24 februari 14, 17, 21 mars och en extraföreställning 28 mars! Boka biljetter på 08-30 12 580 eller ticnet.se

Vinn biljetter!
Dessutom lottar vi även denna gång ut två biljetter till valfri föreställning under våren. Skicka ett mail till malin@villman.se och var med i utlottningen. Glöm inte att ange vilket datum du vill gå. Obs! vi kommer bara att kunna svara den som vinner – hör du inget före onsdag den 17 februari kl. 12.00 gick turen till någon annan.

Röster ur publiken

”Det här var nog det mest annorlunda, häftiga och känslostormande jag någonsin sett”

”Alla som får chansen borde gå och se detta. Jag var så impad att jag grät när det var slut.”


"Den här killen är helt sanslös!”

I SinnesCirkus använder Henrik sina tekniker till att skapa en unik form av underhållning. Genom en kombination av tillämpad psykologi, manipulation, publikhantering och klassiskt rackarspel skapar Henrik Fexeus illusionen av en närmast övernaturlig förmåga att kunna tränga in i sin publiks medvetanden. Resultatet blir en unik form av underhållning som provocerar, utmanar och ibland till och med oroar vår uppfattning om vad som egentligen är möjligt. Vad är på riktigt? Och vad är inte? Efter en kväll med Henrik Fexeus är svaret inte längre självklart...

3 kommentarer:

Blogger Janelle Lollipop sa...

Tänk den som ändå hade din klädsamma blyghet....

15 februari 2010 kl. 21:04  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Det är jättelätt. Det är bara att be någon annan skryta åt en. Såhär t ex: Janelle är fantastisk! Mitt liv hade varit så mycket sämre om hon inte fanns!

Varsågod, nu är det bara att citera mig. :-)

15 februari 2010 kl. 21:33  
Blogger Janelle Lollipop sa...

Jo, fast nu måste vi göra skillnad på att skryta och berätta rena sanningar....


(nu är jag allergisk mot smileysar, annars hade det varit en hel hög här)

Gah, jag blir galen...Google håller på och krånglar!!!!

Så där ja, så fick jag med dagens I-landproblem oxå...

15 februari 2010 kl. 22:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida