onsdag 10 mars 2010

Bunden borta

Jag fick just ett mail om att reaupplagan på Konsten Att Läsa Tankar tog slut redan i förra veckan. Det var tydligen inget som någon hade räknat med, förlaget trodde snarare att det skulle bli några hundra böcker över. Men nu är de i alla fall borta. Och då betyder det att boken är borta för gott, åtminstone i inbundet skick. Så grattis till dig om du är en av de lyckliga som snabbt knep dig ett inbundet ex för dryga femtiolappen. Era vänner kommer titta avundsjukt på er.

5 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Jag tror jag såg dig på Åhléns city igår..?
Det ledde till att jag kollade massa jutjube-klipp från hjärnstorm och att jag sitter här idag med två av dina böcker. För 75 kr styck, i pocket. Typiskt. Men hoppas det var värt pengarna ;)

10 mars 2010 kl. 17:42  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Stämmer. Det var jag. Och det var absolut värt pengarna. Jag blev jättesnygg. Hoppas det var värt pengarna själv! :-)

10 mars 2010 kl. 18:01  
Blogger Vapendragaren sa...

Ett inbundet ex har jag haft i min ägo sen de kom! Den är superbra och jag har stor nytta av den i mitt jobb.. Vi ses den 14:e, för då ska jag på din show. :)
Ska bli superkul! Väl mött!

10 mars 2010 kl. 19:51  
Blogger Unknown sa...

haha! jag menar liksom.. för mig ;)

10 mars 2010 kl. 20:26  
Blogger Unknown sa...

I å med att jag inte vet vad du gjorde på Åhléns, såg dig bara gå förbi. :) Jaja, hittills väldigt intressant och absolut värt pengarna!

10 mars 2010 kl. 21:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida