lördag 20 mars 2010

Public SemiService

Jag var kanske inte den enda som inte tittade på tv igår, så nu medan morgonkaffet puttrade tänkte jag surfa in på magiska SVT Play och se hur intervjun blev. Men tji fick jag. Det senaste avsnittet av "En bok en författare" som låg uppe var från 3 november. Vad jag vet har det gjorts ca tjugo program sen dess men slav-alverna som drar i spakarna långt ner i underjorden under SVT-tornen har uppenbarligen inte hunnit med. (Ett av avsnitten som gick att se var märkt med "denna video är bara tillgänglig t.o.m. 19 okt 2009"...)

Däremot kan man redan få se EMD från gårdagens "Så ska det låta". Så det handlar väl om prioriteringar. Jag är helt ok med det.

Men det är lustigt hur snabbt man vänjer sig med något. För två år sen var det fortfarande lite förbluffande med att man kunde se tv lika gärna på nätet. Nu blir man sur när det inte fungerar. Ja ja. Nu kan jag åtminstone skryta med att intervjun var helt fantastisk. För ni kommer aldrig att kunna kontrollera. :-)

1 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Samma sak hände mig... trist.

20 mars 2010 kl. 23:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida