tisdag 6 januari 2009

Hoppsan

Puh. Jag kom hem från Thailand för två timmar sen. Jag tog med flit inte med mig datorn ner för att tvinga mig själv att inte jobba utan att ta semester. Men blogga tänkte jag göra ändå. Från telefonen. Tyvärr tänkte jag inte på att det krävde ett 3G-nät, vilket inte fanns där nere. Jag försökte hooka upp mig via ett wi-fi-nät istället. Det borde funkat men gjorde inte det. Och ja, det fanns datorer på hotellet men jag ville inte sätta mig framför dem för jag visste att jag då bara skulle fastna i min webmail. Så istället för ett rafflande (nåja) resereportage så blev det istället plötsligt helt tyst här på bloggen. Men jag lovar att återkomma med fullständig redogörelse imorgon. Först måste jag bara sova som en sten - och vänja mig vid en temperaturskillnad på 35 grader, åt helt fel håll. Hej igen och god natt!

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Välkommen hem!

6 januari 2009 kl. 23:53  
Anonymous Anonym sa...

Ja, välkommen till ett snorkallt Sverige Jag hoppas att ni hade det kul och trevligt på resan?!!!

Här är lite information,,,

Lets däns börjar på fredag?

Brev som skall öppnas när man kommer hem och förmodligen skall betalas?


is på gatorna, lite ovant för den som kommer hem från 30 graders värme.

Barn som vill ha fina presenter ( (ett krav efter som du fick resa utan dom, )

En hel vecka med ungarna som tack för att du fick resa,De vet hur man manipulerar dig och spelar på ditt samvete.

tja, bli inte förvånad om du plötsligt står inne på Webhallen" för att hämta ut nåt ballt.


tja ungefär så, så en en gång VÄLKOMMEN HEM TILL GAMLA SVEDALA.

-Helena.

7 januari 2009 kl. 20:42  
Anonymous Anonym sa...

Ojdå, jag läste i Aftonbladet hur det har regnat den här säsongen nere på paradisön, var det regn hela tiden ni var där eller hade ni en plats där det var sol???

Kram Helena ( igen)

7 januari 2009 kl. 21:32  
Blogger Áslaug sa...

Välkommen tillbaka.

Men över 60 grader.... det är väl ändå att ta i va?

;)

Shit vad jag längtar tills Hjärnstorm börjar!

7 januari 2009 kl. 21:41  
Blogger Unknown sa...

Helena - presenter, check. Det tar hand om det dåliga samvetet. Här behövs inte webbhallen. :)

Áslaug - 60 grader? En skillnad på 35, skrev jag. Vi hade plus 30. Här var det minus 5 när vi kom hem. (Minus 14 tidigare i veckan tydligen.) Det blir väl 35?

7 januari 2009 kl. 22:07  
Blogger Áslaug sa...

Jo

men åt fel håll skrev du ju

går det 30 grader åt andra håller så blir det ju lite väl varmt va?

7 januari 2009 kl. 23:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida