onsdag 9 juli 2008

Kärleksguru

Det här är min vän Carolin Dahlman. Egentligen har hon emigrerat till Australien, men nu är hon tillbaka i Sverige för tillfället så just nu tar vi igen ett års fikande. Carolin jobbar som Kärlekscoach. En av de få som finns. Hon har också skrivit en bok, "Hitta Kärlek", som kom på pocket i våras. Och det är orsaken till varför jag skriver det här med munnen full av cappucino. Jag vill helt enkelt tipsa om hennes bok till er som blev besvikna över att singelcoachningen i Hjärnstorm inte blev av. Läs Carolins bok! (Om du inte vill åka till Australien för en coachning.) Den har hjälpt många. På riktigt.

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Henrik, hittade din blogg först igår och har faktiskt läst igenom alltihop. Mkt intressanta funderingar (väldigt mkt kring kärlek, har jag märkt)och kommentarer.

Jag är utbildad inom, och jobbar m, kommunikation och slutar aldrig fascineras över ämnets bredd och "vikt".

Om du lovar att fortsätta blogga, så lovar jag att köpa dina böcker. Omedelbums!

11 juli 2008 kl. 10:18  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Erika, det är en deal. :-)

11 juli 2008 kl. 11:20  
Anonymous Anonym sa...

Varför blev inte singelcoachingen av? Hade jag behövt...

/C4

14 juli 2008 kl. 16:03  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Flera anledningar. Svårt att få tag på folk, ett liknande program har nyligen gjorts visade det sig, osv. Därav tipset om carolin istället. :-)

14 juli 2008 kl. 20:21  
Anonymous Anonym sa...

Vad gick dina singel-tips ut på då?

//C4

15 juli 2008 kl. 12:31  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Det kan jag tyvärr inte avslöja ännu. Vi kommer nämligen göra avsnittet, men på ett helt annat sätt. Du kommer förstå när du ser det.

15 juli 2008 kl. 12:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida