torsdag 12 juni 2008

Så dags nu

Ok, nu är jag faktiskt nervös på riktigt. Jag har hållt på med den här tv-serien sen i mars och det här är garanterat den mest ovissa inspelningen hittills. Vi börjar om två timmar och då ska vi - som vanligt - försöka göra ett stort (i alla fall med svenska mått mätt) experiment som ingen gjort förut. Vi testar tekniken nu. Jag gick just förbi ljusteknikern som muttrade "det här är sjuuukt galet" för sig själv. Han har helt rätt. Varför sa han inte det tidigare?

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Heja heja dig!
Det ska bli jättespännande att få se när det väl kommer på TV!

13 juni 2008 kl. 15:09  
Blogger Maja sa...

Vad hände?
Tror ni att han råkade trolla bort sig själv?

17 juni 2008 kl. 08:45  
Anonymous Anonym sa...

Kanske det. Hokus pokus fili bortus!

17 juni 2008 kl. 11:35  
Anonymous Anonym sa...

Hej Henrik, kan du inte skriva in tex när och vart ni kommer göra en inspelning, så man kan få se det LIVE på plats. Nu när ni är i Norrköping och allting. /Johan

18 juni 2008 kl. 07:22  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Bra idé Johan, men nu är tyvärr redan alla inspelningar där vi behöver publik gjorda. Återstoden kommer spelas in mer i lönndom. :-) Men jag ska komma ihåg det om jag får göra tv igen!

18 juni 2008 kl. 14:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida