tisdag 24 juni 2008

Motorstaden


Jag kan förstå om ni tror att jag lagt ned bloggen med tanke på hur lite jag skrivit den senaste tiden. Sanningen är att jag mest har gjort tråkiga saker under den senaste veckan (eller två) och har inte haft så mycket att skriva om. Sommaren kanske blir ströbloggandets säsong. Vi får se.

Imorgon åker jag i alla fall till Detroit. På fredag ska jag nämligen delta i en show inför en mycket krävande publik. (Det är inte bara jag, utan ett gäng amerikanska mindreaders också.) Jag har ingen aning om vad jag ska göra för något. Jag vill inte göra ett nummer från min vanliga show och inte heller nåt från Hjärnstorm. Så, som vanligt i de här situationerna, tänker jag försöka göra nåt som jag inte gjort förut. Om jag inte fegar ur. Jag har repat på en idé under dagen, men den visade sig vara skitsvår att ro hem och därför totalläskig att göra premiär på inför en världspublik i USA. Men det är den enda idé jag har. Så friskt vågat, och allt det där. Göran Kropp? Bah!

5 kommentarer:

Blogger Johannes sa...

Som kompensation för ditt icke ihärdiga bloggande tycker jag nästan det är på sin rätt att du avslöjar vad du ska göra för fenomenalt där borta! Om inte innan så i alla fall efter!

24 juni 2008 kl. 22:23  
Anonymous Anonym sa...

Modigt!

Håll huvudet kallt så fegar du säkert inte ur.
Säger jag som är räddast i hela världen.

"harkraken"

24 juni 2008 kl. 22:42  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Det vore meningslöst att försöka beskriva vad jag ska göra i text. Men om det blir bra så kommer jag ta med det i min föreläsningsshow som jag ska ge runt om i landet under nästa år. Då kanske du till och med kan se det med egna ögon!

25 juni 2008 kl. 00:19  
Anonymous Anonym sa...

för kropp gick det ju bra för... (nat)

26 juni 2008 kl. 19:46  
Anonymous Anonym sa...

Jag tycker fortfarande du ska satsa på kollektivt självmord! Och du, glöm inte å köpa mig en souvenir, gärna nåt i form av en liten apa, med lukt av björnris och ett mått av 34,7 i höjd. Helst rosa. Seså, sluta jiddra, börja trolla! :)

27 juni 2008 kl. 07:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida