lördag 3 maj 2008

Planet går 19:35

Då var det dags. Jag vet inte om jag kommer kunna skriva nåt under den närmsta veckan, eftersom jag kommer befinna mig på tv-mässa i Sydafrika för att prata om Hjärnstorm. Det finns väl internet även i Johannesburg men jag har ingen aning om hur schemat ser ut. Det roliga är att när jag kommer hem så åker jag raka spåret från Arlanda för att ställa mig framför kamerorna i Norrköping igen i en vecka. Ingen rast, ingen ro... Men hörs vi inte innan så lovar jag i alla fall att smuggla hem små giraffer till er allihop.

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Lycka till i landet i söder!

3 maj 2008 kl. 13:06  
Blogger Áslaug sa...

Typiskt, det var nu du skulle iväg... och jag som precis besöker Karlstad!

Aja, jag får väl åka till Sydafrika nån annan gång då.

Men hoppas du får en trevlig resa och lycka till med det som kommer i din väg.

:) Áslaug

3 maj 2008 kl. 18:36  
Blogger Marcus sa...

Gött yrke, att få åka till världarnas ändar, men de e väl dock lite stressigt med ett sådant pressat schema. Lycka till iaf. och hoppas du gör succé där nere. (tvivlar inte en sekund att du Inte skulle göra det).
See u later......Marcus

3 maj 2008 kl. 19:23  
Anonymous Anonym sa...

Jaha ja... Alla andra får små giraffer, men jag får minsann nöja mig med en liten näve jord! *morr*

3 maj 2008 kl. 22:12  
Anonymous Anonym sa...

Trevlig resa!

4 maj 2008 kl. 09:57  
Anonymous Anonym sa...

Hur kommer det sig att ni spelar in hjärnstorm i Norrköping?

4 maj 2008 kl. 22:27  
Blogger P-A Jonsson sa...

Giraffsmuggling ger normalt sett långa fängelsestraff. Fast det kan du väl snacka dig ur misstänker jag?

Tips: Det bästa sättet att smuggla giraffer är att stoppa dem i en golfbag och kamouflera dem som golfklubbor.

12 maj 2008 kl. 22:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida