tisdag 15 april 2008

HSs2 - vecka 2

Igår drog andra inspelningsveckan av Hjärnstorm igång med buller och bång. Schemat är en smula hektiskt. Igår spelade vi in i 7 timmar (det känns)! Idag har jag först en show, sen en föreläsning, och sen ska jag spela in två segment för Hjärnstorm på kvällen. Min hjärna börjar kännas som en kokt makaron. Det är tur att vi bara spelar in varannan vecka!

Jag vet att jag var dålig på att hålla mitt löfte om bilder under förra inspelningarna. Ska försöka bli bättre den här gången.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha det är acceptabelt att du har glömt bort att ta bilder, Jag skulle ochså glöma bort det eller skita i det om jag hadde teater repetition som höl på i 6 timmar :D

15 april 2008 kl. 21:30  
Anonymous Anonym sa...

usch, stuvad makaron hade varit bättre. d gott! ;)

20 april 2008 kl. 23:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida