måndag 7 april 2008

Andningspaus

Jaha, bloggandet dog visst helt efter i tisdags. Jag har varit helt slut under inspelningarna och inte orkat tänka på att uppdatera mitt virtuella jag under veckan. Jag kom inte ihåg att det var så ansträngande förra gången, men det var det nog. De som har träffat mig på kvällarna har mötts av en övertrött zombie.
- Hej Henrik, hur gick det idag?
- uuuuuhhhh... braaaaiiiins..... [chomp chomp]
Men nu är det paus i några dagar, dvs en vecka av möten och förberedelser, innan det är inspelning nästa vecka igen. Och så fortsätter det. Till oktober. Jag hoppas ni kommer gilla resultatet.

Idag fick jag i alla fall reda på att Konsten att läsa tankar nu ska översättas til ytterligare ett språk: Färöiska. Som man pratar på Färöarna. Ingen jättemarknad, en bra säljande bok säljer runt 500 ex, men därför också en desto större ära. Nu ska jag bara övertyga mitt färöiska förlag att bjuda dit mig. Det gäller ju att passa på.

11 kommentarer:

Blogger Maja sa...

Och som vanligt är vi en hel hög som vill byta ut vår tråkiga vardag mot att få bära en tankeläsares vattenflaska...
Eller vindcape..?

7 april 2008 kl. 17:34  
Blogger Henrik Fexeus sa...

snarare batteri med kaffemuggar...

7 april 2008 kl. 18:19  
Anonymous Anonym sa...

fähundiska då?

7 april 2008 kl. 20:21  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Jag hoppas det inte var meningen att jag skulle ta det där personligt?

7 april 2008 kl. 20:40  
Blogger Maja sa...

Hej Henrik!
Jag skulle behöva fråga dig en sak, lite mer privat sådär. Har du någon adress ( klart att du har...)
som man kan skriva till?
Jag ska inte fråga vilken kaffesort du vill ha på Färöarna...
Vänliga hälsningar från mig.

8 april 2008 kl. 19:19  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Maja, på www.henrikfexeus.se hittar du all kontaktinfo du behöver. Mailadressen är mindmonkey@henrikfexeus.se. Hörs!

8 april 2008 kl. 19:27  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Maja, av hänsyn till vad du skrivit i ett tidigare mail, kan jag svara till den mailadress som du skickar ifrån nu? Om inte, maila mig en alternativ adress dit jag kan svara.

8 april 2008 kl. 23:23  
Blogger Maja sa...

Hej!
Hjälp, jag skrattar ihjäl mig!!
Jag håller på att trassla in mig lite i försiktighetsåtgärder märker jag!
Ja, skicka till den mailadressen jag angivit. Nu är kusten klar!
:-)

9 april 2008 kl. 07:49  
Blogger Maja sa...

Tack, förresten!
Vad oerhört respektfullt av dig att fråga!

9 april 2008 kl. 08:01  
Anonymous Anonym sa...

Men Maja och Henrik... såhär kan ni inte hålla på... vet ni inte att fler läser detta? och blir dödligt nyfikna!!!!

9 april 2008 kl. 08:35  
Blogger Maja sa...

Hehe...!
:-)
Henrik , glöm för Guds skull inte den blåa!!!

9 april 2008 kl. 09:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida