måndag 31 mars 2008

HSs2 - dag 1

Igång!! Idag var första inspelningsdagen på nya Hjärnstorm. Shit vad nervöst. Men det gick bra. Trots att jag som vanligt bara gjorde saker som jag inte testat tidigare...
Jag hade kollat innan så det skulle gå att spela in en film med min mobil och skicka upp på bloggen, men givetvis så fungerade det inte när det väl gällde. Förhoppningsvis går det bättre imorgon. Då ska jag vara i Lidingö Centrum och sitta stilla på en stol i allt för många timmar (fråga inte).

4 kommentarer:

Blogger Maja sa...

Okej.
Vad är det du inte ska göra?

31 mars 2008 kl. 22:21  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Ha ha! Det får du se i rutan i höst. Alternativt, om du är lidingöbo, så kom förbi. Vi behöver publik!

1 april 2008 kl. 00:02  
Anonymous Anonym sa...

Verkar roligt.

1 april 2008 kl. 00:26  
Anonymous Anonym sa...

synd att man har så långt att åka bara.... :(

Men lycka till för all del!

1 april 2008 kl. 00:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida