söndag 16 mars 2008

John Bauerland

Vi var tvungna att komma ifrån det eviga skymningsljus som råder i vårt inplastade hem, innan vi blev konstiga i huvudet. När solen nu visar sig för första gången på en vecka (vi visste det inte själva eftersom vi inte kan se ut; en vän fick ringa och berätta det för oss) så har vi därför gett oss ut i Storskogen. Barnen har sprungit iväg för att hetsa några rådjur så jag står här ensam och samlar tankarna lite. Lutad mot ett träd. Trodde jag. Men nu är jag osäker. Jag är mer och mer övertygad om att det jag står vid i själva verket är Stortrollets fot. Jag vågar inte titta upp. Barnen kommer att komma tillbaka som bortbytingar. Men nu har jag i alla fall bildbevis. Och jag är säker på att jag såg Andy Serkis där borta mellan grenarna.

6 kommentarer:

Blogger Pontus Erik Karlsson sa...

Du har ju manipulerat bilden så den ser läskigare ut!

16 mars 2008 kl. 15:23  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Nix, sånt kan inte kameran i min telefon. Det var exakt som det såg ut. Fotat och upplagt när jag stod i skogen. Teknikens under.

16 mars 2008 kl. 16:23  
Blogger Johan Björk sa...

Hej Henrik, snygg bild, vilken skog var du i? den såg frän ut,

Nu när du ska ner till Norrköping igen och spela in Hjärnstorm 2, kna jga rekommendera Getåravinen, åk förbi där och kika, eller ut i skogarna runt Kolmårdens Djurpark, finns många guldkorn där, många gamla inspelningsplatser för Wild Kids, och deras grejer är kvar.

En annan fråga, vet du om Hjärnstorm säsong 1, och senare säsong 2 kommer komma ut på DVD?
/Johan Björk i Kolmården

17 mars 2008 kl. 08:53  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Jag vet faktiskt inte hur SVT tänker göra med DVDer. Ett tag hette det att det skulle komma en box med båda säsongerna, men nu vet jag inte om det blir av. De som är ansvariga heter SVT Sales. Maila dem och fråga! jag vet lika lite som du.

17 mars 2008 kl. 17:13  
Anonymous Anonym sa...

Kära Heffaklump,

Gårdagens dialog mellan oss var ytterst intressant. Kändes som vi blev avbrutna hela tiden. Hade gärna velat veta mer, fråga mer och berätta mer. Åtminstone komma till punkt.
Hoppas vi får utveckla och analysera en annan gång.

Kram

Yesim

21 mars 2008 kl. 11:58  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Hej Yesim! Ja, det var intressant. Vi får helt enkelt fortsätta där vi slutade nästa gång. Fast punkten lär kanske inte uppnås då heller... Hälsa H-mannen!

21 mars 2008 kl. 21:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida