torsdag 10 april 2008

Vad har du själv i knät?

Nu har jag börjat slutredigeringen av boken. Det vill säga, redaktören har läst, kommenterat och jag rättar och ändrar därefter. Jag vet inte om det syns på bilden, men han är...noggrann. Jag vet inte om vi har ett nära samarbete eller om han egentligen borde härska över ett eget örike. Inte blir det bättre av att jag måste göra det här på nätterna eftersom jag skriver Hjärnstorm på dagarna. Men 1 maj ska det vara klart. Sen ska jag bara göra en sak i taget. Lovar. Cross my heart. Eller, om inte nu så i alla fall 2009. Promis.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Dina sista meningar får mig att skratta så jag får ont i magen. Det måste vara årets roligaste skämt.

11 april 2008 kl. 12:55  
Blogger Redaktörn sa...

Haha.
Ett örike!
Ja. Ge mig!!
Ingen har formulerat det så tydligt för mig förut. Salvation.
/Adam

21 april 2008 kl. 09:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida