måndag 21 april 2008

Fanatiskt

Ett surrealistiskt ögonblick: Jag tillbringade förmiddagen på Chokladfabriken i Stockholm, där jag blev intervjuad av Musse Hasselvall för Kanal 5. Plötsligt så stod det en fanclub utanför fönstret. Det var kul först. Jag menar, 15 vackra, tjoande människor är en klädsam accessoir för vilken man som helst. Sen insåg vi att de inte tänkte gå därifrån. Så jag gjorde som de; tog kort och frågade efter deras autografer. Det hela var rätt roligt. Men som bisarr måndagsmorgon blir det här svårt att toppa.

4 kommentarer:

Blogger KakanH sa...

*ASG*
Du är skön Henrik!

24 april 2008 kl. 16:46  
Blogger Socker Conny sa...

Om du får lite tid över kan du väl kika lite på detta inlägg. Jag "utmanar" dig till att svara på denna enkät då det vore kul att höra din Blogg-historia.

Tackar!

-Keep up the good work!

25 april 2008 kl. 00:33  
Blogger Socker Conny sa...

Hehehe

Glömde länken:
Enkät

25 april 2008 kl. 00:39  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Min blogghistoria är mina inlägg. That's it. Jag läser inga andra bloggar, finns inte på facebook eller på msn. För då skulle jag inte ha tid att göra det jag gör. Se där, 24 enkätsvar sammanfattade i 4 meningar! :-)

26 april 2008 kl. 17:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida