måndag 26 november 2007

En stalkers mardröm

Luleå? Ha! Det var ju vid lunch, det. Samma dag, lite senare och nu är jag på Runö utanför Åkersberga, där jag ska presentera "Global Marketing & Communications Summit Stockholm 2007" för ett hemligt globalt företag imorgon. Bilden är från genrepet. Jag har inte den blekaste aning vad de håller på med. Men jag låtsas och ler. Imorgon ska jag övertyga några hundra människor om att jag vet exakt vad jag håller på med... Och kanske gör jag det vid det laget. A day in the life.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du kom fram iallafall... Fortfarande uttråkad? Ikea var inte så farligt, köpte en finfin lampa, men glömde visst en väsentlig del, så nu står den och skäms i ett hörn.
(som ikeagrejer ofta gör) Simma lugnt...

26 november 2007 kl. 22:11  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Ja, planet kom till slut. :-) Att sitta på Kallax i några timmar är inte det roligaste.

27 november 2007 kl. 06:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida