måndag 12 november 2007

Sus och dus

Ni som läser min blogg vet ju att jag gör allt för att spä på min image som superstar med ett liv i glamour. Missförstå mig inte, ibland är det faktiskt glamoröst. När jag får flyga över hela Sverige och bo på lyxhotell med fri minibar. Det är vid de tillfällena som jag seriöst börjar fundera på vem de misstagit mig för. Och tömmer minibaren skitsnabbt innan de kommit på sitt misstag.

Men oftast är ett liv som artist, föreläsare och sexikon betydligt mer ödmjukt. Välkommen till mitt hem, eller rättare sagt min loge, för kvällen: avställningsskrubben bakom disken i köket på Aquaria. Det här är mitt liv bakom kulisserna. Här ska jag stå i två timmar. Jävlar vad jag ska dricka slattar.

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

NU är det jag! Gillar detektivbyrån, får lust att dansa!

12 november 2007 kl. 22:16  
Anonymous Anonym sa...

Malin alltså!

12 november 2007 kl. 22:16  
Anonymous Anonym sa...

:-)

12 november 2007 kl. 22:16  
Anonymous Anonym sa...

Sexikon? ;-)

13 november 2007 kl. 16:31  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Heh, man måste ju försöka... :-)

13 november 2007 kl. 20:23  
Blogger Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Käkar du upp alla nöttern också. Det skulle i alla fall jag göra. Lätt!

13 november 2007 kl. 22:55  
Blogger Johannes sa...

Varför stod du där i två timmar?! Kunde de inte gett dig en pall i alla fall?

14 november 2007 kl. 16:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida