onsdag 7 november 2007

Malmö

Så var man i Malmö igen. (Bilden är inifrån taxin, jag är just nu på väg ut till flyget.) Jag är ledsen att jag inte skrivit några meningsfulla inlägg på ett tag, men all min vakna tid verkar gå åt till att transportera mig mellan olika städer för att ge föreläsningar och shower. Idag Malmö. I morgon Linköping. I övermorgon Enköping. Und so weiter.

Jag räknade ut att jag i förra veckan satt på X2000 i 27 timmar(!). En sak de där glamorösa människorna som syns överallt INTE berättar för en, är hur öm i baken man blir av att åka tåg för mycket. För det blir man. Ser du Fredrik Lindström eller E-Type eller nån annan som flänger och far, så ge dem en nätt liten klapp på rumpan. Är de som jag så skriker de.

7 kommentarer:

Blogger Klaus-Peter Beiersdorf sa...

See ya efter Enköping. Du ska du minsann få lite smisk på den där ömma rumpan. ;-P

/Klaus

8 november 2007 kl. 00:46  
Anonymous Anonym sa...

Har du ingen turnéplan? Eller dina visningar/shower är kanske inte offentliga? Men om man vill se en show med dig eller träffa dig för att få en bok signerad?

/Undrar Christina från Kristianstad

8 november 2007 kl. 11:39  
Anonymous Anonym sa...

Förresten kan du inte blogga när du ändå sitter på X2000 och transporterar dig? Slå två flugor på smällen om man säger som så? Ja, inte för att du behöver blogga hela tiden, men du nämnde att du inte hade tid att blogga, så det var bara en tanke...

8 november 2007 kl. 11:41  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Christina, tyvärr har jag ingen turnéplan. Alla mina uppdrag är företagsuppdrag. Det enda offentliga arrangemanget just nu är den 19 november på Södra Teatern i Stockholm, men det är slutsålt. Däremot dyker jag upp i landets boklådor då och då för signeringar och jag har tänkt att hinna med fler offentliga föreställningar under nästa år. Hoppas vi ses!

9 november 2007 kl. 17:53  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Visst kan jag blogga från tåget. Det är mer inspirationen som tryter, man är ju liksom inte med om så mycket när man åker tåg. "Ja, nu har vi stått i Flen i minst tio minuter för länge..." :-)

9 november 2007 kl. 17:54  
Anonymous Anonym sa...

Henrik, berätta gärna när du kommer till Kristianstad eller i närheten för boksignering! Vill gärna ha en bok signerad!

/Christina från Kristianstad

10 november 2007 kl. 15:43  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Jag ska faktiskt göra en bokpresentation/signering på Akademibokhandeln i Malmö den 6 dec. Det är ett arrangemang med flera författare och sker på kvällstid, så jag vet inte om det är någon entré eller så. Men det är det närmsta jag kommer Kristianstad på några månader.

10 november 2007 kl. 23:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida