torsdag 25 oktober 2007

Kom och gör mig sällskap

(Jag hade så gärna velat ha en bild här, men jag befinner mig i Vänersborg för att prata om min bok. Vänersborg må vara en mysig liten stad, men min uppkoppling funkar inte alls. Så, ingen bild den här gången.)

Allmänt upprop! Imorgon fredag, 26 okt, kommer jag att vara på Åhléns City i Stockholm för att signera böcker mellan 17.00-18.30. Jag har en känsla av att det kommer kännas lite tomt när min massiva fanklubb gjort sitt (jag tror de är fem personer nu om mina mutor kommit fram). Så du inte har nåt för dig fredag eftermiddag och befinner dig i stan, kom förbi och säg hej! Jag skulle bli väldigt glad.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hur har du gjort din blogg?

svara på: blogg@novadaproduction.se

26 oktober 2007 kl. 07:29  
Blogger Lina sa...

Skulle väldigt gärna göra dig sällskap, men det blir lite svårt eftersom jag bor några timmar bort... Men ska du någon gång till södra Norrland, så kommer jag. :)

26 oktober 2007 kl. 10:01  
Anonymous Anonym sa...

Eller söderöver
//Christina från Kristianstad

26 oktober 2007 kl. 11:07  
Anonymous Anonym sa...

Jag bor i Haninge men tyvär så ''upptäckte'' Jag dig för sent så jag missade den äran att få träffa Dig eftersom Jag inte hittade den här Bloggen tidigare.Men livet slutar ju inte för det! :D

4 november 2007 kl. 02:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida