söndag 21 oktober 2007

Förlåt, Josefin

För några veckor sedan var jag hos Josefin Crafoord och resten av Vakna-gänget på The Voice FM (som av någon anledning också direktsänds som TV på Kanal 5). Hittade den här bilden i min telefon idag. Jag kommer ihåg att Josefin blev lite upprörd av det här experimentet. Jag vet inte om det var ögonbindeln hon fick (hon verkade rätt van vid det), eller det faktum att hon lyckades stava till sin kompis namn på ett ouijabräde som hon inte såg. Men efter det fick jag inte vara närmare henne än två meter. Story of my life. Men om det var så att du faktiskt blev illa berörd, Josefin, så vill jag härmed officiellt be om ursäkt. Det var inte meningen att skrämmas. Jag kan ju inte hjälpa att din kompis heter Puja.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida