torsdag 18 oktober 2007

FÖRSTA INLÄGGET



OK - innan du säger nåt: Jag vet att starta en blogg hösten 2007 nog är bland det lamaste man kan göra. Jag har en kompis som är pr-expert. När jag berättade om bloggen för honom himlade han med ögonen och sa "Men herreguuud! Så tvåtusenfem, liksom!"

Men igår lovade jag Adam Alsing och Gry Forsell i direktsänd radio att jag skulle starta en blogg - och då har man ju inget val. De där två vill man inte ska komma och ringa på dörren en mörk natt och ställa krav. Eller, åtminstone inte den ena av dem...

Så här är vi nu.

För er som inte tröttnat på mig hoppas jag att jag kan ge lite uppdateringar över vad som händer med mina olika projekt, reflektioner över livet i allmänhet, och en del tips och tricks som kan vara bra att kunna. Den äventyrlige har naturligtvis nu också möjlighet att ge mig feedback, bigga upp saker eller bara vara sur. (Helst inte, dock)

Så, utan vidare omsvep - Välkommen till en tankeläsares vardag!

8 kommentarer:

Blogger Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Hej hopp!
Vem är denna PR-expert? ;-)
Vänsterprasslar du men ngn annan?

/Klaus

19 oktober 2007 kl. 08:38  
Anonymous Anonym sa...

Nu jag suttit här och väntat i flera minuter. Men inte vet jag mer om dina kommande projekt?! Det var verkligen förbryllande. Måste jag trycka på någon sorts uppdatera-knapp? Jag är inte så duktig på det här med tekniken men nu har jag i alla fall provat att hålla upp musen mot skärmen utan resultat. Det dykar liksom inte upp någon info. Det finns inte några bilder heller. Och inga tankar. Allt är tyst.

19 oktober 2007 kl. 09:06  
Blogger Bjarne sa...

OK att tycka att saker inte är helt revolutionerande och krispigt fräsha... men är det någonting i hela vida världen som är mer tröttsamt än folk som säger att nånting är sååå 2005? :)

19 oktober 2007 kl. 10:01  
Blogger Godiva sa...

Roligt!

Kör hårt, ryktet om bloggens död är överdrivet!

20 oktober 2007 kl. 14:34  
Anonymous Anonym sa...

Vart kan man läsa mer om din förmåga?
Och vad heter boken?

Den här sidan verkar intressant. Eller, ja den blir väl det såsmåningom antar jag.

Lycka till!

20 oktober 2007 kl. 15:36  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Tussen, du hittar all info om mig på www.henrikfexeus.se och på www.svt.se/hjarnstorm.
Det blir enklast så.

20 oktober 2007 kl. 19:36  
Anonymous Anonym sa...

Kul. Lycka till med bloggandet. Vill du ha tips kan du höra av dig. Om inte till mig så till den tyska killen. Han vet minsann hur man gör.

20 oktober 2007 kl. 20:02  
Blogger fia sa...

Nu tycker jag att du är orättvis, så läskig är hon inte...

28 november 2007 kl. 23:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida