fredag 19 oktober 2007

Elite Beat Divas

Helt fantastiskt. Här kommer man hem, efter att ha gjort en show på en galen fest där alla var utklädda till pirater, och så knäcker jag äntligen sista låten på vad jag tror är den tredje och sista svårighetsgraden i Elite Beat Agents. Och vad händer? En ny svårighetsgrad, med tre helt nya karaktärer, uppenbarar sig! Viskar detta om ytterligare två nivåer efter denna? Tanken svindlar. Elite Beat Agents. Spelet som bara ger och ger.

(Antingen är du med mig i den här posten, eller så förstod du ingenting. Men det är ok. Jag gillar dig ändå.)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh nej, så nu måste du fortsätta sitta och gunga på tunnelbanan som om du vore autistisk?

20 oktober 2007 kl. 02:12  
Blogger jagobarack sa...

Vad glad jag blir att det finns någon mer än jag som förstår att EBA är världens bästa spel ever!

12 januari 2008 kl. 13:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida